Buitenschoolse opvang

BSO

U bent van harte welkom om een kijkje te komen nemen bij Samenwijscentrum
De Doelakkers.
Afspraak maken!

Onze BSO heeft 3 basisgroepen: Blitz 1 (4-7), Blitz 2 (4-13), Blitz 3 (7-13)Op dit moment is onze BSO geopend op de maandag, dinsdag en donderdag. Als er voldoende belangstelling is openen we graag op woensdag en vrijdag onze BSO.

Bij de BSO staat een fijne vrijetijdsbesteding centraal. Dagelijks zorgen onze enthousiaste pedagogisch professionals voor een gevarieerd aanbod. Lekker buiten op het schoolplein spelen met vriendjes en vriendinnetjes, samen voetballen, sport en spel met onze beweegmedewerker of graven in de zandbak. Leuke groepsactiviteiten, workshops, spelletjes spelen, heerlijk knutselen, tekenen of even bijkomen in een rustig hoekje van een drukke dag school.

De professionals inventariseren de wensen en behoeften van de kinderen. De haalbare ideeën proberen we te realiseren.

Vakantie BSO en studiedagen

Onze BSO is ook in de schoolvakanties en op de studiedagen geopend. Iedere vakantie staat een thema centraal en pakken we extra uit met grotere activiteiten en nóg meer uitdagingen. We vinden het ook leuk om een uitstapje te maken of juist iemand op bezoek te laten komen.

Bij ons hoef je je niet te vervelen!