De Vlinderakker nieuws

Nieuwsbrie Samenwijs de Doelakkers

Extra nieuwsbrief opvang

In de laatste nieuwsbrief stond de informatie van de opvang nog niet vermeldt. Excuses daarvoor. Daarom hierbij een extra nieuwsbrief.

Mededelingen

Gymschoenen

Denken jullie eraan om gymschoenen voor de peuters mee te geven?

Persoonlijke eigendommen
We merken met regelmaat dat kinderen nieuwe jassen of tassen hebben. Voor ons is het een heel gepuzzel om te achterhalen van wie deze zijn.Zouden jullie daarom jullie persoonlijke eigendommen willen voorzien van een naam? Denk hierbij ook aan flessen en babyvoeding etc.

Wisten jullie dat?

• We voortaan in alle drie de groepen airco's hebben!
  • Er op dinsdag 13-9 een studiedag is en op 24-9 een studiemiddag. Aanmelden hiervoor is mogelijk tot twee weken van te voren.
  • Structurele wijzigingen in de planning doorgegeven mogen worden aan plaatsing en planning (plaatsingen@stichtingsamenwijs.nl)
  • Ruildagen en extra aangevraagd kunnen worden in het systeem

Opgeven TSO

We merken met regelmaat dat kinderen niet opgegeven zijn voor de tso. Dit kan u als ouder gemakkelijk doen via het ouderportaal.Indien u de opvang structureel wil wijzigen kunt u dit doorgeven aan plaatsing en planning.

Rooster

Misschien is het u al opgevallen. Sofie is vanaf na de zomervakantie niet meer werkzaam op de Doelakkers. Zij zal haar volledige uren op een andere locatie van Samenwijs gaan werken.Wij wensen Sofie veel werkplezier toe op de Driehoek. Vanaf 1/8 zal Lineke met enige regelmaat te zien zijn als invalskracht.

Verjaardagen

Wij willen alle kinderen die in de zomervakantie jarig zijn gewenst nog van harte feliciteren.

Tekening Vlinderakker