• Doelakkers Homepage 1

Nieuwsbrief De Doelakkers

Logo-samenwijs-De-Doelakkers---DEF---CMYK

Blazersklas groep 6

​Op 29 oktober start groep 6 met de Blazersklas, dit project loopt tot 10 december en zal afgesloten worden d.m.v. een schoolconcert. De exacte datum ontvangt u zo spoedig mogelijk. Ook mogen de kinderen op dinsdagavond 11 december optreden in Elckerlijc, deze avond is van 19.00- 20.00 uur. Ook hier ontvangt u nog meer informatie over.

​Rijksmuseum

​Vrijdag 14 december gaan de groepen 5 en 6 met de bus naar het Rijksmuseum. De kinderen krijgen hier een rondleiding en vertrekken daarna weer terug naar Hilvarenbeek. Deze excursie is ons gratis aangeboden door Heutink en het Rijksmuseum.
Verdere informatie volgt z.s.m.

Museuemschatjes

​Komende weken gaan de groepen 5 t/m 8 weer op museumbezoek in onze gemeente.

Groep 5 gaat op woensdag 31 oktober naar museumbrouwerij de Roos. Groep 6 gaat op donderdag 8 november naar Orgelmuseum Dansant. Groep 7 gaat op dinsdag 13 november naar Boerderijmuseum
't Grutje. En groep 8 gaat op woensdag 21 november naar De Dorpsdokter.

Overblijven

Tijdens het overblijven bieden wij uw kind (eren) de mogelijkheid om te kunnen gymmen met onze beweegdocent. Veel kinderen zijn daar enthousiast over en sluiten graag daarbij aan. Waar wij vervolgens tegenaan lopen is dat er een aantal kinderen zijn die geen gymschoenen op school hebben staan. Zij volgen dan de gymles op blote voeten.

Voor de veiligheid en hygiëne van uw kind willen wij u vragen om de gymschoenen mee te geven of op school te laten zodat wij de gymles op een goede manier kunnen laten verlopen. Vanaf nu worden daarom enkel kinderen toegestaan tijdens de gymles met gymschoenen.

Ouderavond Kanjertraining

​Maandag 11 maart is er op school een algemene ouderavond over de Kanjertraining. Deze avond wordt verzorgd door Stichting Kanjertraining. Op deze avond krijgt u uitleg over de op onze school gebruikte methode. U ontvangt nog een officiële uitnodiging voor deze avond.

​Andre Gr. 1-2 b
Guus Gr. 6