• Doelakkers Homepage 1

Logo-samenwijs-De-Doelakkers---DEF---CMY_20180912-062736_1

Nieuwsbrief De Doelakkers

Musical

Hou jij ook zoveel van zingen, dansen en acteren en ben je tussen de 6 en 13 jaar? Kom dan meedoen met Kakelbont en wordt een echte musicalster. We gaan repeteren op donderdagmiddag van 16.00 tot 17.15 uur in de Hercules in Diessen. We werken het hele schooljaar naar een eindvoorstelling toe. Dit jaar wordt dat de Tovenaar van Oz. Je krijgt les in zang, dans en acteren. Er zijn 3 gratis proeflessen op donderdag 27 september, 4 oktober en 11 oktober. Kom mee doen en kijk of Kakelbont iets voor jou is. Meer informatie vind je op www.kakelbonttilburg.nl. Meld je aan door een mail te sturen naar: kakelbontmusical@gmail.com

Tot gauw! Groeten, Barbara Dusee

Ouderraad

In de bijlage vindt u een brief van de Ouderraad over de Halloweentocht.

Honden op het speelplein

​We zien steeds vaker loslopende honden op het schoolplein. Wilt u uw hond aangelijnd houden op de speelplaats. Er zijn een aantal kinderen erg bang voor honden. Bedankt voor uw medewerking.

Afscheid Meneer Jan

​Na ruim 40 jaar gewerkt te hebben op de Doelakkers neemt meneer Jan vrijdag 5 oktober afscheid. In de middag zal er een voorstelling zijn voor alle kinderen. Om half 4 kunt u persoonlijk afscheid nemen van Jan in de aula.

Privacy

​We missen nog een aantal getekende AVG formulieren. Zou u deze zo snel mogelijk in willen leveren zodat wij de lijst compleet kunnen maken.

Jarige deze periode

Mila Gr. 8