• Doelakkers Homepage 1

Nieuwsbrief Doelakkers

doelakkers

Sinterklaas

De ouderraad is op zoek naar ouders die op 15 november kunnen helpen om de school in Sinterklaas sferen te brengen. De ouderraad wil om 19.00 uur beginnen met versieren. Mocht u interesse hebben kunt u zich aanmelden op het volgende email adres. sinterklaasdoelakkers@gmail.com

Studiedag 6 december

​Vrijdag 6 december zijn alle leerlingen vrij, ze kunnen dan lekker gaan genieten van de sinterklaascadeautjes.

Knutselen

Voor het knutselen tijdens de sinterklaasperiode zijn we weer op zoek naar kosteloos materiaal zoals doosjes, wc rolletjes en dergelijke. Mocht u thuis nog iets hebben kunt u deze in de aula inleveren.

Bureau Halt

Maandag 11 november komt bureau Halt een gastles geven in groep 8. Het thema van de les is omgaan met groepsdruk.

Kinderen en media

​Interactieve lezing 'Kinderen & Media: Staat mijn kind aan of uit?' Ouders meet-up Donderdag 14 november van 20.00 uur tot 21.30 uur (inloop: 19.45 uur) Bibliotheek Hilvarenbeek (toegang gratis) In een wereld vol media moeten we constant keuzes maken Laat je je kind alleen op de tablet of lees je samen een boekje? Geef je schermtijd voor je opgroeiende puber of niet? In deze lezing kijken we samen hoe je als ouders de balans kan vinden in het online of offline zijn van je kind en met welke media je kind in aanraking komt of kan komen.Hoe ga je om met sociale media, gamen en internetgebruik in de opvoeding. Er is ruimte voor vragen en praktische tips. Deze lezing wordt gegevn door Lucinda Bienert, mediacoach van de Bibliotheek Midden-Brabant

Daan Gr. 6
Nikita Gr. 8