• Doelakkers Homepage 1

Nieuwsbrief Samenwijs de Doelakkers

doelakker_20221212-081601_1

Kerstviering

Nu Sinterklaas het land uit is zijn we op school al weer in kerstsferen. Op donderdag 15 december is de jaarlijkse foute kersttruien/ kerstmuts/ kerstversierings dag op de Doelakkers. De kinderen mogen dan in kerstsfeer naar school komen.
Donderdagavond 22 december is de kerstviering van 18.00 uur tot 19.30 uur op school. De kinderen krijgen dan een lekker Kerstdiner dat door hen zelf is klaargemaakt.. Vanaf donderdag hangt er een kerstboom met ballen op de deur van de klas en kunt u als ouder samen met u kind een gerechtje kiezen wat u wilt maken.

De OR regelt voor de ouders buiten vuurkorven en iets lekkers om te drinken. Kinderen van groep 1 t/m 5 worden in de klas opgehaald om 19.30u. Leerlingen van groep 6 t/m 8 mogen om 19.30u zelf naar buiten/ huis.
Vrijdag 23 december houden we een kerstvossenjacht en vieren we Kerst in de eigen groep. Om 12.30 uur zijn de kinderen vrij en kunnen ze lekker gaan genieten van een welverdiende vakantie.

Nieuws van de R.K. parochie H. Norbertus

In de bijlage vindt u een uitnodiging.

Bestandsnaam: IMG-20221209-WA0001
Bestandsgrootte 72 kb
Download Bestand

Nieuws van VNMH

Als bijlage ontvangen jullie hierbij de 5e nieuwsbrief NatuurAvontuur van de VNMH.

KWIEB

Na de vakantie starten we met een nieuw communicatiemiddel. Met deze app willen wij u nog beter van informatie voorzien. U krijgt een mail na de vakantie om uw kinderen te koppelen. Ook vindt u hier straks foto's van de verschillende activiteiten op school.

Rosa Gr. 5
Mila Gr. 4
Joep Gr. 8
Fiene Gr. 8