• Doelakkers Homepage 1

Nieuwsbrief Samenwijs de Doelakkers

doelakkers

Start schooljaar

Vandaag zijn we gestart met het nieuwe schooljaar. Hopelijk heeft u samen met uw kinderen kunnen genieten van een fijne en ontspannen vakantie.
De richtlijnen m.b.t het Corona-virus moeten nog steeds gevolgd worden, daarom houden wij ons aan de afspraken die gelden voor de onderwijssector. Deze heeft u vorige week ontvangen vanuit het College van Bestuur.
Wij als team hebben er weer zin in en gaan er weer een fijn en leerzaam jaar van maken.

Kalender

Deze week ontvangt u weer een papieren kalender met de juiste data van vakantie en studiedagen. Op onze site is de kalender alweer bijgewerkt. Ook ontvangt u deze week een nieuwe inlogcode voor het beveiligde deel van de site.
Mocht u uw kind aan willen melden voor de TSO verwijs ik u ook naar de site van de opvang.Voor thee en melk wordt ook weer gezorgd.

Gymlessen

De gymlessen zijn voor de groepen 4 t/m 8 op maandag en vrijdag en voor groep 3 op dinsdag en vrijdag. De kinderen mogen zich weer gewoon omkleden in de kleedruimten van de gymzaal. Kleuters gymen of spelen dagelijks buiten.

Verjaardagen

Uw kind mag natuurlijk weer zijn verjaardag vieren in de klas en er mag ook weer normaal getrakteerd worden. Bij voorkeur een gezonde traktatie. Helaas zijn er bij de verjaardagen bij de kleuters nog geen ouders welkom i.v.m. de corona maatregelen.

Informatie avond

Binnenkort vinden er normaal gesproken algemene informatieavonden plaats waarbij ouder(s)/verzorger(s) de leerkracht(en) van hun zoon/dochter ontmoeten. Daarnaast heeft/ hebben de leerkracht(en) de mogelijkheid om het een en ander te vertellen over de werkwijze en de activiteiten die horen bij de jaargroep.
Deze informatieavonden zullen dit jaar geen doorgang vinden omdat het niet mogelijk is om in het klaslokaal de verplichte 1.5 m afstand te nemen.
Binnenkort ontvangt u een video waarbij de leerkracht u alles uitlegt over het komende jaar. Natuurlijk kunt u de leerkrachten van uw kind altijd een mail sturen.
Op de kalender staat op donderdag 10 september een koffie uurtje gepland voor u als ouder. Helaas gaat deze ook niet door.

jarigen deze periode

Stijn Gr. 4