• Doelakkers Homepage 1

Nieuwsbrief Samenwijs De Doelakkers

doelakkers

Afscheid Juf Ingrid

Na bijna 45 jaar neemt juffrouw Ingrid afscheid van de Doelakkers. Juf Ingrid is en was altijd een zeer gewaardeerd collega die altijd oog had voor de kinderen. In de 45 jaar op de Doelakkers heeft zij vele kinderen en  ouders voorbij zien komen. We gaan een schat aan ervaring inleveren en een groot hart voor de kinderen missen. Vrijdag nemen we samen met de kinderen afscheid van juf Ingrid.

Natuurlijk bent u van harte welkom om Ingrid de hand te komen schudden aanstaande vrijdag vanaf half drie in de  aula van de school.
Via deze weg wil ik Ingrid alvast bedanken voor haar tomeloze inzet voor de kinderen van de Doelakkers.

Inloopweek

Dit schooljaar werken we ook weer met inloopweken waarbij de kinderen hun werk kunnen laten zien in de klas. Natuurlijk bent u voor vragen en opmerkingen altijd welkom bij de leerkracht. Voor de zelfstandigheid van de kinderen vragen we u om zoveel mogelijk buiten de inloopweken om de kinderen zelfstandig naar binnen te laten komen,

Privacy voorkeuren

Bij het aanmelden van uw kind op De Doelakkers wordt er ook naar uw privacy-voorkeuren gevraagd. Mocht u daarin iets willen wijzigen, dan kunt u altijd een mailtje sturen met de gewenste aanpassingen naar j.vandenhout@stichtingsamenwijs.nl Ook mag u eventuele veranderingen in noodnummers aan ons doorgeven. Dit zijn nummers die gebeld kunnen worden als u als ouder/verzorger niet bereikbaar mocht zijn, zoals bijv. van oma/opa, tante, buurvrouw etc. Hier hoeft u dus NIET uw eigen mobiele nummers door te geven, deze staan al in ons administratiesysteem ParnasSys geregistreerd.

Betaalverzoek bijdrage overblijfkosten 1e gedeelte schooljaar 22-23

In november ontvangt u een betaalverzoek van Schoolkassa voor de overblijfbijdrage 1e helft van dit schooljaar. Voor groep1 is dat €22,50 en voor de groepen 2 t/m 8 is dit €30 per kind. U mag zelf het juiste bedrag invoeren bij het betaalverzoek.
• Voor het overblijven (4x per week) vraagt Samenwijs per kind een kostendekkende bijdrage van ongeveer €1,50 per week per kind, dat is ongeveer €0,38 per keer, maximaal 60 euro per jaar. Ouders ontvangen hiervoor in 2 delen per jaar een betaalverzoek. In uitzonderlijke situaties is maatwerk mogelijk. Indien u daar gebruik van wenst te maken, kunt u dit aangeven bij de directeur. Voor groep 1 bedragen de kosten € 45,- per jaar , groep 1 is namelijk op vrijdag vrij.
• U bent niet verplicht uw kind over te laten blijven. Door de pauze van 45 minuten zijn kinderen in de gelegenheid naar huis te gaan. In dat geval vervallen uiteraard de overblijfkosten. Indien u daar gebruik van wenst te maken, kunt u dit aangeven bij de directeur.

Miep Gr. 5
Jim Jake Gr.1-2a
Tim Gr. 7
Job Gr. 5
Tim gr. 5
Lynn Gr. 1-2b
Fleur Gr. 1-2a
Rens Gr. 5
Danique Gr. 7
Ramiro gr. 3
Bente Gr. 7

Voorstellen stagiaires

In de bijlage vindt u de voorstelstukjes van de verschillende stagiaires van onze school.

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://www.stichtingsamenwijs.nl/