• Doelakkers Homepage 1

Nieuwsbrief Samenwijs Doelakkers

doelakkers

Studiedag

Woensdag 25 mei hebben alle medewerkers van Stichting Samenwijs een studiedag. Alle locaties zijn deze dag gesloten. De kinderen kunnen dan extra lang gaan genieten van het Hemelvaartweekend.

Schoolreisje

Dinsdag 24 mei gaan we met groep 4 t/m 8 naar Duinoord in Helvoirt. U ontvangt deze week de laatste informatie over het schoolreisje. We hopen op lekker weer.

Blubberrun

In de bijlage vindt u een flyer van de Blubberrun.

Tentendag groep 1 t/m 3

Dinsdag 24 mei is het voor groep 1 t/m 3 weer tentendag. Gisteren heeft u een brief met informatie ontvangen. Ook hier hopen we op mooi weer.

Vrijthof Vrijthof kids challenge

Gemotiveerd en met enorm veel zin vertrokken de 110 deelnemers en ongeveer 50 begeleiders zaterdag 23 april aan de Vrijthof– Vrijthof kids challenge. De deelnemers fietsen voor hetzelfde goede doel als de "grote" Vrijthof-Vrijthof challenge, KWF Kankerbestrijding. De routes leidden de deelnemers door de bossen en voor het grootste gedeelte over onverharde paden van de verschillende afstanden (15, 25 en 50 km). Alle deelnemers hebben de tocht uitgereden en zijn als helden onthaald door alle mensen die de deelnemers opwachtten op het Vrijthof in Hilvarenbeek. De kinderen hebben dit weekend ruim 15.000 euro opgehaald met hun deelname aan de vrijthof-Vrijthof kids challenge. Naast de knappe sportieve prestatie van de kinderen is het natuurlijk een mega bedrag waar iedereen ongelofelijk trots op mag zijn. Samen met de 1.300 mountainbikers en 125 wandelaars die vanaf het Vrijthof in Maastricht zijn vertrokken is er een recordbedrag van ruim 708.100 euro opgehaald dit weekend, wat nog verder zal oplopen als de baropbrengst en sponsorbijdragen er nog bij worden opgeteld.Het was een mooi weekend waarin iedereen zijn beste beentje voor zette en waar het ook af en toe afzien was, maar het warme onthaal op het Vrijthof deed de zere benen en billen snel vergeten. Alle kinderen die hebben meegedaan en ook de begeleiders, jullie zijn TOPPERS!

Sophie gr. 3
Ward Gr. 7
Tobias Gr. 7
Floris Gr. 7