Onze organisatie samenwijs

Het Gastouderbureau

Bij Gastouderbureau Samenwijs staat het kind centraal. Niet alleen in de opvang zelf, maar ook in de dagelijkse werkzaamheden van onze stichting stellen wij de zorg, opleiding en ontwikkeling van het kind centraal. Dit uit zich dan ook in de werkwijzen van onze medewerkers en gastouders. Als gastouder heeft u echter wel een bepaalde mate van vrijheid als ZZP’er. Gastouderbureau Samenwijs kijkt in dat geval mee over uw schouder, maar blijft wel op de achtergrond. Heeft u bijvoorbeeld advies of scholing nodig? Dan heeft het gastouderbureau altijd een passende manier van scholing. Ondanks dat we een middelgrote stichting zijn, stellen we de persoonlijke aandacht tussen onze medewerkers, ouders en kinderen in combinatie met kleinschaligheid voorop. En daar plukken uiteindelijk alle partijen hun vruchten van.

Interesse? Neem vandaag nog contact op!

Bent u op zoek naar een nieuwe gastouder voor uw kinderen die hen in een veilige en vertrouwde omgeving opvangt? Stichting Samenwijs werkt met verschillende gastouders samen die allen zeer bedreven zijn in hun vak. Benieuwd naar de mogelijkheden of wilt u meer weten over onze werkwijzen en visie? Neem dan vandaag nog contact op via het online contactformulier. We gaan graag met u in gesprek om te kijken wat wij voor u kunnen beteken.