Onze organisatie samenwijs

Ouders

Heeft u als werkende of studerende ouder behoefte aan een kwalitatief goede opvang van uw kind(eren), dan biedt een passende opvangmogelijkheid de uitkomst. Bij Stichting Samenwijs bieden we verschillende vormen van opvang aan. Zo ook de opvang door gastouders. Dit houdt in dat kinderen van 0 tot het laatste jaar van de basisschool worden opgevangen in een normale gezinssituatie die zowel ontwikkelingsgericht, huiselijk en ontspannend voor uw kind is. Deze gastouders en hun gastgezinnen zijn als het ware een tweede familie voor uw kind. Want het is natuurlijk belangrijk dat uw kind veilig en vertrouwd kan opgroeien en ook in een opvang zich op een passende manier ontwikkeld. Zoekt u nog een geschikte gastouder? Lees hier meer over de eigenschappen van gastouders waar wij mee samenwerken!

Interesse? Neem vandaag nog contact op!

Bent u op zoek naar een nieuwe gastouder voor uw kinderen die hen in een veilige en vertrouwde omgeving opvangt? Stichting Samenwijs werkt met verschillende gastouders samen die allen zeer bedreven zijn in hun vak. Benieuwd naar de mogelijkheden of wilt u meer weten over onze werkwijzen en visie? Neem dan vandaag nog contact op via het online contactformulier. We gaan graag met u in gesprek om te kijken wat wij voor u kunnen beteken.