Onze organisatie samenwijs

Bereikbaarheid

Het gastouderbureau is telefonisch bereikbaar tijdens kantooruren.

We bellen u z.s.m. terug indien u onze voicemail inspreekt.

Evelien van de Ven

gob@stichtingsamenwijs.nl

Praktische informatie

Bent u op zoek naar een geschikte gastouder of wilt u aan de hand van een eerder gesprek met ons meer informatie hebben? Op deze pagina vindt u informatie over Gastouderbureau Samenwijs evenals de wettelijke protocollen waar wij als onderwijs- en opvangorganisatie bij aan zijn gesloten. Wij zijn dagelijks tussen 8:00 uur ’s morgens en 16:00 ’s middags bereikbaar per telefoon. Eventueel kunt u ons ook altijd per mail bereiken via gob@stichtingsamenwijs.nl.

Waar zijn wij te vinden?

Onze opvang- en onderwijslocaties zijn in de omgeving van Hilvarenbeek en Middelbeers te vinden. Benieuwd of er zich een locatie vlakbij u in de buurt bevindt? Bekijk hieronder het overzicht met locaties en gastouders van Gastouderbureau Samenwijs bij u in de buurt.
  • Hilvarenbeek
  • Diessen
  • Haghorst
  • Esbeek
  • Biest-Houtakker
  • Middelbeers
Zoekt u een gastouder
of wilt u gastouder worden?

Wet- en regelgeving

Als onderwijs- en opvangorganisatie voldoen wij aan de laatste wet- en regelgeving die leidend is voor ons als stichting. In onderstaande PDF-bestanden vindt u precies de verschillende wetten en afspraken waaraan wij ons als organisatie dienen te houden. Bovendien bieden zij een garantie van de kwaliteit en professionaliteit van het werk dat onze medewerkers en gastouders dagelijks uitvoeren.

Meer weten? Neem contact met ons op!

Wilt u meer weten over de werkzaamheden van onze organisatie? Of wilt u misschien werken voor Gastouderbureau Samenwijs? Bekijk dan de pagina met vacatures of neem contact met ons op voor meer informatie. Wij denken graag met u mee en zijn altijd op zoek naar enthousiaste, professionele gastouders die kinderen in een vertrouwde en veilige omgeving kunnen opvangen.