Locatie Middelbeers

Kinderopvang

Aan de rand van Middelbeers en grenzend aan de sportvelden ligt kinderdagverblijf Pimpeloentje. In hetzelfde pand bieden wij BSO Baloe aan. Centraal staat dat kinderen in dit sfeervolle centrum, liefdevol begeleid worden en op een creatieve manier dagelijks gestimuleerd worden, de wereld om hen heen te ontdekken!

Pimpeloentje is een kleinschalig kinderdagverblijf waar een hecht team van pedagogisch medewerkers zich over uw kind ontfermt. Het kinderdagverblijf heeft meerdere ruimtes ter beschikking waarbinnen de kinderen in kleine groepjes, maar ook met meerdere kinderen, activiteiten krijgen aangeboden, op hun leeftijd gericht! De centrale hal is voor gemeenschappelijk gebruik, bij slecht weer kunnen de kinderen elkaar hier ontmoeten en samenspelen.

Buitenvertier
Lekker spelen in de buitenlucht? Ook dat doen we graag bij Pimpeloentje. De buitenruimte van de locatie is een paar jaar geleden geheel vernieuwd: er is een heerlijke tuin waarin natuurlijk spelen centraal staat.

Peuteropvang
Voor de peuters is er de mogelijkheid om ’s ochtends en ook ’s middags spelenderwijs voorbereid te worden op de stap richting basisschool!
Kom kijken!

Rondleiding?

U bent van harte welkom om een kijkje te komen nemen bij onze locatie in Middelbeers!

Afspraak maken

Buitenschoolse opvang

BSO Baloe
In hetzelfde pand als het kinderdagverblijf bevind zich BSO Baloe.
De BSO-kinderen worden begeleid door een hecht team van pedagogisch medewerkers. Zij zorgen voor een gezellige sfeer waarin kinderen ongedwongen kunnen genieten van hun vrije tijd. Leuke activiteiten, workshops, sporten, of lekker even op de bank bijkomen van een drukke dag op school; bij BSO Baloe kan het allemaal. Deze BSO is alleen op woensdag en vrijdag open. Op die dagen is BSO Bikkel gesloten.

Buitenterrein
Buiten is er een speelplaats waar de kinderen onbezorgd kunnen spelen of kletsen met leeftijdsgenootjes. Het sportveld naast de locatie is goed te gebruiken voor een partijtje voetbal, hockey of voor een gezellige picknick.

BSO Bikkel
BSO Bikkel is gevestigd in basisschool De Beerze in Middelbeers. Kinderen kunnen zich hier heerlijk ontspannen voor en na schooltijd! Zij krijgen een bruisend en wisselend aanbod aan activiteiten! Het enthousiaste team speelt in op de wensen maar daagt hen ook uit om eens iets nieuws uit te proberen!

In totaal kunnen 70 kinderen terecht bij BSO Bikkel, die bestaat uit twee groepsruimten en een tussen hal, in de gymzaal van de school (die ook door de BSO gebruikt wordt) en bij goed weer wordt uiteraard ook gebruik gemaakt van de riante buitenruimte.

Op maandag-, dinsdag- en donderdagmiddag kunnen kinderen hier vanaf einde schooltijd tot 18.30 uur terecht. We hebben 2 groepen bij BSO Bikkel: een groep voor kinderen van 4 tot en met 7 jaar en een groep voor kinderen van 7 tot einde basisschooltijd. Voor beide groepen geldt dat ze een uitdagend activiteitenprogramma krijgen aangeboden, speciaal afgestemd op hun leeftijd.

Van maandag tot en met vrijdag kunnen de kinderen ook voor voorschoolse opvang bij BSO Bikkel terecht.

Locatiegegevens en documenten

Adresgegevens

Kinderdagverblijf en BSO Baloe:
Sportparklaan 6
5091 EM Middelbeers
T. 013-5142743
E. opvang.pimpeloentje@stichtingsamenwijs.nl
Contactpersoon: Lianne Maes

LRK nummers:
KDV Pimpeloentje: 949964608
BSO Baloe (Sportparklaan): 104647668

BSO Bikkel:
St. Jorisstraat 1
5091 SC Middelbeers
T. 06-83974209
E. opvang.bikkel@stichtingsamenwijs.nl
Contactpersoon: Lianne Maes

LRK nummer:
BSO Bikkel (St. Jorisstraat): 150472560

Kinderdagverblijf:
Maandag tot en met vrijdag van 7.30-18.30 uur.

BSO Baloe:
Woensdag en vrijdag van 12-18.30 uur.

BSO Bikkel:
Maandag, dinsdag en donderdag van 14.45-18.30 uur.

In overleg zijn aangepaste openingstijden mogelijk!