Bereikbaarheid Centraal Bureau tijdens de Coronaperiode

shutterstock_231920437

Beste ouders,

Zoals bekend is zullen alle Samenwijs locaties per vandaag hun deuren weer volledig openen. Alle medewerkers van het centraal bureau hebben vanaf het moment dat de rijksoverheid het advies gaf om thuis te werken dit opgevolgd. Tot op heden is afdeling Plaatsingen voor u alleen bereikbaar geweest per e-mail en op verzoek ook telefonisch.

Per 11 mei willen we onze telefonische bereikbaarheid gedeeltelijk uit gaan breiden. Dit komt er als volgt uit te zien:

• Op dinsdag en vrijdagochtend vanaf 8.00 tot 13.00 uur zijn wij telefonisch weer bereikbaar op telefoonnummer 013-5057500. Met uitzondering van vrijdag 22 mei, op deze dag is het Centraal Bureau gesloten.
  • Buiten deze dagen geldt dat indien er behoefte is aan telefonisch contact, er een terugbel verzoek kan worden aangevraagd per e-mail. Wij bellen u dan zo spoedig mogelijk terug.
  • Afdeling Plaatsingen blijft uiteraard per e-mail bereikbaar. Wij proberen binnen 5 dagen te reageren.
  • Indien er behoefte is aan een persoonlijk gesprek, dan kan dit per e-mail worden aangevraagd bij plaatsingen@stichtingsamenwijs.nl. We willen namelijk wel de richtlijnen hanteren die het RIVM adviseert, met name de 1,5 meter afstand behouden is in deze belangrijk. Daarom willen we graag de controle houden in de bezoeken met een maximaal aantal personen op kantoor Starrebos.

De bereikbaarheid van Gastouderbureau Samenwijs blijft de komende tijd doorgaan zoals u dat gewend bent van de afgelopen periode.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mochten er nog vragen en/of opmerkingen zijn dan vernemen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Plaatsingen