Workshops-blauw Stichting Samenwijs | Nieuwsbrief Samenwijs De Doelakkers - Samenwijs nieuws
vacature Stichting Samenwijs | Nieuwsbrief Samenwijs De Doelakkers - Samenwijs nieuws
Contact-128 Stichting Samenwijs | Nieuwsbrief Samenwijs De Doelakkers - Samenwijs nieuws
Search-Find-128 Stichting Samenwijs | Nieuwsbrief Samenwijs De Doelakkers - Samenwijs nieuws
nieuws-samenwijs Stichting Samenwijs | Nieuwsbrief Samenwijs De Doelakkers - Samenwijs nieuws

Nieuwsbrief Samenwijs De Doelakkers

doelakkers

Carnaval

Vrijdag 25 februari vieren we een aangepast carnaval op school. De kinderen van groep 2 t/m 8 krijgen verschillende workshops aangeboden, Voor een lunch zal deze dag gezorgd worden. En natuurlijk mogen de kinderen verkleed naar school komen.

Oudergesprekken

Binnenkort ontvangt u een uitnodiging voor de oudergesprekken. Helaas zijn deze gesprekken nog online. Mochten de maatregelen nog veranderen dan hoort u dit zo snel mogelijk

Typeles

Typebureau van der Pluijm wil in maart starten met een typecursus op de Doelakkers. Als de corona maatregelen het toelaten ontvangt u binnenkort een inschrijfformulier.

ouderenquête

Binnenkort ontvangt u een brief met inlogcode en wachtwoord van een enquête. Met de uitslag van deze enquête kunnen wij het onderwijs op onze school verbeteren. We hopen daarom ook dat zoveel mogelijk ouders deze enquête invullen. U ontvangt per gezin 1 formulier, mocht u meerdere kinderen hebben dan vult u de enquête in voor het oudste kind.

Vrijwillige ouderbijdrage

Volgende week ontvangt u een betaalverzoek voor de vrijwillige ouderbijdrage. Dit zal ook weer via schoolkassa gaan net zoals bij het innen van de overblijfgelden.

Syb Gr. 8
Vince Gr. 1-2b
Senn Gr. 1-2a
Lieke