Titel placeholder

Nieuwsbrief Samenwijs de Doelakkers

thumbnail_Logo-samenwijs-Stichting---DEF---Lettercontouren---CMYK

Vrijdag 13 september

Aanstaande vrijdag heeft het team een studiedag over de Kanjertraining. De kinderen zijn dan de gehele dag vrij.

Kledingbeurs Quiet Hilvarenbeek

Quiet zet zich in voor mensen in armoedesituaties in Nederland. Sinds april 2018 is in Hilvarenbeek ook een Quiet Community geactiveerd. Inmiddels staan er 65 gezinnen (de members) uit onze gemeente ingeschreven. Al deze mensen komen nauwelijks rond van een minimum inkomen of nog minder. Vanuit het lokale bedrijfsleven (de sponsors) én vanuit de bevolking (de supporters) wordt er veel hulp aangeboden.

Quiet Hilvarenbeek zorgt ervoor dat deze donaties goed terecht komen, organiseert bijeenkomsten en workshops voor de members en binnenkort al weer de derde kledingbeurs.

Hiervoor zijn we op zoek naar:

Najaar/winterkleding voor dames, heren en kinderen
Najaar/winterschoenen voor dames, heren en kinderen
Dekbedden en overtrekken
Handdoeken|
Winterjassen voor dames, heren en kinderen

Op Basisschool de Doelakkers zal op woensdag 18 september en donderdag 19 september van 08.30 uur tot 9.00 uur een inzamelpunt zijn in de aula. Heeft u bovengenoemde spullen die in nette staat zijn en wilt u deze graag doneren? We zijn er heel blij mee! Alvast bedankt!

Beeldgebruik op school

​U heeft vorig jaar toestemming gegeven voor het plaatsen van beeldmateriaal van uw kind(eren) op de Nieuwsbrief, de website (gesloten deel), de schoolgids, en eventuele social media. Daarnaast is er expliciete toestemming gevraagd voor:

Het doorgeven van uw mailadres en telefoonnummer aan de groeps– of klassenouder om te zorgen voor een betere communicatie tussen de ouders onderling. Deze zes items zijn verwerkt in Parnassys.

Samenwijs is niet verplicht om jaarlijks weer toestemming te vragen, maar wel te melden dat u er, via deze nieuwsbrief aan herinnerd wordt om deze keuze te kunnen wijzigen. Indien u dat wenst, kunt u bij de administratie of de directeur een nieuw toestemmingsformulier halen en dat uiteraard weer ondertekend inleveren, waarop uw nieuwe keuzes weer worden geregistreerd.

Voor uitgebreidere informatie t.a.v. het privacybeleid verwijzen we naar de website.

Met vriendelijke groet,
Ben Hagenberg, privacy officer Stichting Samenwijs

Nieuws van de bibliotheek

In de bijlage vindt u een bericht van de bibliotheek.

​Keet opvang
Thijs opvang