Titel placeholder

doelakker_20200311-090736_1

Corona virus

Maatregelen

Met elkaar proberen we ervoor te zorgen dat we het risico op een besmetting op ons centrum zo klein mogelijk maken. De maatregelen die we in de brief van zondag 8 maart hebben beschreven, zijn nog steeds van toepassing. Dus stuur uw kind niet naar school/ opvang als hij/zij verkouden is, hoest of koorts heeft. Laat uw kind pas weer naar school/ opvang gaan als de klachten 24 uur weg zijn. Krijgt uw kind op school klachten, dan vragen we u om uw kind op te halen. Op school blijven wij de algemene hygiënemaatregelen toepassen (regelmatig goed handen wassen, hoesten en niezen in de binnenkant van de elleboog en papieren zakdoekjes gebruiken) en we schudden geen handen.

Wij begrijpen dat het naleven van de maatregelen ongemak met zich meebrengt, maar wij vragen om uw begrip.

Huidige situatie

Doordat we de richtlijnen van het RIVM strikt volgen, zijn er medewerkers die niet naar school kunnen komen om daar te werken. Tot nu toe hebben we dit zelf op kunnen vangen en hebben we nog geen groep naar huis moeten sturen. We hopen dat dit zo blijft, maar we vragen u nogmaals hier wel rekening mee te houden. Als er gevolgen zijn voor de groep van uw kind, dan informeren we u hierover persoonlijk. Dagelijks houden we de stand van zaken bij wat betreft afmeldingen vanwege de RIVM-richtlijnen en ziekmeldingen, van zowel medewerkers als leerlingen, zodat we goed zicht houden op de situatie. Nogmaals dank voor uw medewerking. We houden u op de hoogte als er wijzigingen zijn in de maatregelen die we op dit moment naleven.

Voorstellingen

De groepen 5 t/m 8 hebben komende week verschillende voorstellingen in Breda en Oosterhout. Onze school heeft zich afgemeld voor deze voorstellingen. Ook de praktijkdag van groep 7-8 van aanstaande vrijdag gaat niet door.

Koningsspelen

​We zijn op zoek naar hulpouders voor de Koningsspelen van vrijdag 17 april. Kunt u deze dag helpen geeft u dit dan door aan meester Joep. j.vandenhout@stichtingsamenwijs.nl

Tom Gr. 8
Fiene Gr. 6