Titel placeholder

Nieuwsbrief Samenwijs de Doelakkers

doelakkers

Herstart

Na een lange periode van afwezigheid mochten de kinderen vorige week maandag weer gedeeltelijk naar school. De kinderen werden met open armen door hun leerkrachten ontvangen en de kinderen waren erg blij om hun klasgenoten en juf of meester weer op school te ontmoeten. Het is wel jammer dat niet alle kinderen van de klas tegelijkertijd aanwezig mogen zijn op school.
In de groep werd gesproken over de afgelopen periode van opdrachten maken thuis, lessen volgen via de computer/laptop en het niet kunnen afspreken met je vrienden en vriendinnen.

Brief van het bestuur

In de bijlage vindt u een brief van het bestuur.

Sjors Sportief

In de bijlage vindt u informatie van Sjors Sportief

Onderwijs vanaf 8 juni

Gisteren is er weer een persconferentie geweest waarin bekend is gemaakt dat de eerder aangekondigde versoepelingen van een aantal strenge coronamaatregelen op 1 juni 2020 doorgaan. Ook is verteld dat het basisonderwijs op maandag 8 juni weer voor 100% opengaat, tenzij uit lopende onderzoeken blijkt dat dit niet verantwoord is.

Onderwijs tot en met 5 juni
Het scenario dat onze school vanaf maandag 11 mei in gang heeft gezet, blijft tot en met vrijdag 5 juni 2020 gelden. De leerlingen blijven tot en met vrijdag 5 juni voor 50% van de tijd naar school gaan. Maximaal de helft van de leerlingen is tegelijk in de school aanwezig.
Onderwijs vanaf 8 juni
Vanaf maandag 8 juni gaan onze leerlingen weer voor 100% van de tijd naar school. Afspraken over de verdere invulling volgen later. Wij hopen daar in de loop van volgende week meer over te weten.

Tobias Gr. 5
Anouk Gr. 7
Kobus Gr. 1-2
Safa Gr. 3