Titel placeholder

Nieuwsbrief Samenwijs deDoelakkers

doelakker_20200403-065955_1

Update

​Zoals we al hadden verwacht, is dinsdag (31 maart 2020) tijdens de persconferentie van het kabinet duidelijk gemaakt dat de scholen in Nederland nog enige tijd gesloten blijven. Hopelijk kunnen we op woensdag 6 mei as. alle kinderen weer op school ontvangen. We kunnen dan weer lesgeven op de wijze waarop u dat van ons gewend bent, met alle leerlingen en hun juf of meester in het eigen klaslokaal. Helaas is dat nu nog even niet aan de orde en bieden we gedurende de komende weken nog 'onderwijs op afstand' aan.

Kaartje van de burgemeester

​In de bijlage vindt u een kaartje van de burgemeester.

Kindervakantieweek

In de bijlage informatie over de kindervakantieweek.

Eindtoets en Koningsspelen

​Vorige week heeft minister Slob het besluit genomen dat de Centrale Eindtoets in 2020 niet wordt afgenomen. Van al het onderwijspersoneel wordt nu veel gevraagd. Men vangt kinderen van ouders met vitale beroepen op en organiseert onderwijs op afstand voor de kinderen die thuis zitten vanwege het coronavirus. De minister waardeert enorm hoe het onderwijsveld zich nu voor de leerlingen inspant.
Doordat de Centrale Eindtoets dit jaar niet doorgaat, worden de schooladviezen die aan de leerlingen gegeven zijn definitief. Op basis van deze adviezen starten leerlingen volgend schooljaar op de middelbare school.

Ook gaan de Koningsspelen dit jaar niet door, over de verdere activiteiten dit schooljaar ontvangt u zo snel mogelijk bericht.

Thomas Gr. 1-2
Lial Gr. 8
Nihal Gr. 8
Zoe Gr. 3