Workshops-blauw Stichting Samenwijs | Nieuwsbrief Samenwijs Doelakkers - Samenwijs nieuws
vacature Stichting Samenwijs | Nieuwsbrief Samenwijs Doelakkers - Samenwijs nieuws
Contact-128 Stichting Samenwijs | Nieuwsbrief Samenwijs Doelakkers - Samenwijs nieuws
Search-Find-128 Stichting Samenwijs | Nieuwsbrief Samenwijs Doelakkers - Samenwijs nieuws
nieuws-samenwijs Stichting Samenwijs | Nieuwsbrief Samenwijs Doelakkers - Samenwijs nieuws

Nieuwsbrief Samenwijs Doelakkers

doelakkers

Studiedag 24 januari

Dinsdag 24 januari zijn alle kinderen vrij in verband met een studiedag van het team. Het team gaat de gehele dag naar NOT in Utrecht. Op deze beurs worden de nieuwste onderwijsmaterialen en ideeën gepresenteerd.

BSO

Zoals jullie eerder hebben vernomen is ons BSO team helemaal op sterkte. De kinderen kunnen kiezen uit allerlei activiteiten die nu worden aangeboden. Het is voor de kinderen heel leuk om met vriendjes en vriendinnen samen te spelen. Wij hebben op dit moment op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag nog plaatsen vrij. Momenteel hebben we geen aanmeldingen voor vrijdagmiddag. Natuurlijk kijken we naar mogelijkheden als er voor deze middag voldoende belangstelling is. Hebt u BSO opvang nodig dan horen wij dat natuurlijk graag.

Aanmelden kan via plaatsingen: emailadres is: kindplanning@stichtingsamenwijs.nl

Als er nog vragen zijn dan horen wij dit graag.

Voedingsbeleid

In de bijlage vindt u het voedingsbeleid van de stichting.

Kwieb

We zien dat bijna alle ouders de KWIEB app heeft gedownload. We hopen dat de rest van de ouders dit ook zo snel mogelijk wil doen. Middels deze app wordt u op de hoogte gehouden van de gebeurtenissen op de Doelakkers. Ook kunt u uw kinderen ziekmelden in de app.

Wilt u ook nog even de toestemmingsvragen op de app beantwoorden. Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.

Carnaval

Vrijdag 17 februari vieren we met groep 2 t/m 8 carnaval op school. We doen dit jaar weer mee met de scholenoptocht rondom de Vrijthof. De kinderen zijn deze dag vrij vanaf 12.30 uur.

Jikke Gr. 8
Kyara Gr. 7
Jade gr. 7
Tycho Gr. 7