Zorgen omtrent kosten kinderopvang coronacrisis

shutterstock_1141346654

Beste ouders,

Afgelopen maandag, voorafgaand aan de facturering, heeft u een brief van ons ontvangen over het betalen van de opvang nu uw kind (mogelijk) niet naar de opvang kan komen.

De brancheorganisatie Kinderopvang, Branchevereniging Maatschappelijke Kinderopvang en Belangenvereniging van Ouders in de Kinderopvang hebben speciaal voor u, als ouder in de kinderopvang, een brief opgesteld. In deze brief kunt u nogmaals de informatie omtrent de kosten van de kinderopvang tijdens deze coronacrisis terug lezen.
Ook staan in de brief handige websites vermeld waar u meer informatie kunt vinden over het coronavirus en de kinderopvang.

Op onze website is een speciale pagina aangemaakt waar we alle informatie over Samenwijs en het coronavirus bij elkaar zullen plaatsen zodat u alle informatie gebundeld terug kan vinden: https://www.stichtingsamenwijs.nl/nieuws/samenwijs-corona. We zijn op dit moment druk bezig om deze pagina te vullen.

Vanzelfsprekend zullen we u als ouder goed op de hoogte houden van alle ontwikkelingen rondom het coronavirus en de kinderopvang.

Met vriendelijke groet,
Arnoud van Leuven, bestuurder Samenwijs Opvang en Onderwijs