Workshops-blauw Opvang | Stichting Samenwijs
Search-Find-128 Opvang | Stichting Samenwijs
samenwijs Opvang | Stichting Samenwijs
Samenwijs opvang

Het vinden van geschikte opvang voor uw kind is geen kleinigheid. Dat beseffen wij ons maar al te goed. Vanzelfsprekend zoekt u de best denkbare opvang. Bij Samenwijs Opvang zijn we - samen met ouders - bezig met opvoeden. Dit doen wij in een liefdevolle en professionele omgeving waarbij het plezier voor een kind voorop staat. Het opvoeden heeft tot doel om kinderen zo goed mogelijk voor te bereiden op een zelfstandige en sociale deelname aan de samenleving. Dat betekent dat we kinderen niet alleen de mogelijkheid bieden zich ongestoord en vrij te ontwikkelen, maar dat we hen ook vaardigheden, kennis, normen en waarden meegeven. Dat doen we spelenderwijs, kinderen leren immers door te spelen.

Wij informeren en adviseren u graag over de mogelijkheden die wij bieden.

U kunt contact met ons opnemen via het e-mailadres info.opvang@stichtingsamenwijs.nl
of via het telefoonnummer 013-5057500.

Ook voor het doorgeven van een wijziging in de opvang van uw kind(eren) kunt u ons bereiken via bovenstaande gegevens.

Kom kijken!

U bent van harte welkom om een kijkje te komen nemen op één van onze locaties.

> Bekijk hiervoor onze locatiepagina's

Stichting Samenwijs Opvang en Onderwijs is ook te vinden op www.kinderdagverblijf-info.nl.

Opvangmogelijkheden

Kinderopvang: voor baby's en peuters.
Peuteropvang (voorheen peuterspeelzaal): voor kinderen van 2 tot 4 jaar.
BSO: vóór en na schooltijd én in schoolvakanties.
Tussen Schoolse Opvang: bij Samenwijscentra De Doelakkers, Starrebos, De Vlinderakker, St.Jozef en De Wingerd.
Gastouderopvang: bij de gastouder thuis of in uw eigen huis, van baby tot en met de basisschoolleeftijd.