Samenwijscentrum De Wingerd - Esbeek

Peuteropvang De Debberkes

Spelen, ontwikkelen en ontmoeten. Dit is de basisfunctie van onze peuteropvang en hierbij richten we ons op de begeleiding van kinderen in de leeftijd van 2 tot 4 jaar.

Door de diversiteit van ons activiteitenaanbod leren kinderen waar hun belangstelling ligt en leren ze hun vaardigheden te verbreden en verder te ontwikkelen. Wij bieden hen een gevarieerd aanbod in de vorm van basisactiviteiten in de binnen- en buitenruimte en daarnaast maken wij regelmatig uitstapjes.
Kom kijken!

Rondleiding?

U bent van harte welkom om een kijkje te komen nemen bij Samenwijscentrum De Wingerd!

Afspraak maken

Buitenschoolse opvang

BSO De Wingerd laat talenten van kinderen groeien! En bij BSO De Wingerd heeft iedereen respect voor elkaar!
We sluiten hierbij aan op de visie van het onderwijs bij Samenwijscentrum De Wingerd. Bij BSO De Wingerd moet ieder kind zich prettig voelen om zo uit te groeien tot een evenwichtige persoonlijkheid met een positief zelfbeeld.

Kinderen uit Esbeek en omgeving zijn van harte welkom bij onze BSO De Wingerd!

Breed aanbod voor de kinderen tijdens de buitenschoolse opvang
We hebben een actief team dat voor een gezellige sfeer zorgt en veel activiteiten organiseert. Leuke groepsactiviteiten, workshops, spelletjes, buiten voetballen op het schoolplein of lekker op aan tafel een spelletje en bijkomen van een drukke dag op school; er is voor elk wat wils! Bij BSO De Wingerd kunnen maximaal 20 kinderen terecht. De activiteiten die worden aangeboden zijn leeftijdsgericht. Er wordt samen met de kinderen gekeken naar waar hun interesses liggen en daar worden de activiteiten op aangepast.

Buitenterrein
BSO de Wingerd maakt gebruik van de speelplaats die ook door het onderwijs gebruikt wordt. De kinderen van acht jaar en ouder mogen zelfstandig op de grote speelplaats spelen. De kinderen tussen vier en acht jaar spelen op de kleinere speelplaats. Hier kunnen de kinderen lekker in de zandbak spelen of fietsen op de fietsjes.

Locatiegegevens en documenten

Adresgegevens

Peuteropvang De Debberkes:
Oude trambaan 21a
5085 NH Esbeek
T. 06-23605008
E. opvang.wingerd@stichtingsamenwijs.nl
Contactpersoon: Will van Dijk

LRK-nummer:

BSO:
Heuvelaar 10
5085 GD Esbeek
T. 013-5169371
E. opvang.wingerd@stichtingsamenwijs.nl
Contactpersoon: Will van Dijk

LRK-nummer:

Peuteropvang De Debberkes:
Maandag, woensdag en vrijdag van 8.30-11.30 uur.

BSO:
Maandag, dinsdag en donderdag van 15.15-18.30 uur.

In overleg zijn aangepaste openingstijden mogelijk!