Samenwijscentrum Torenlei - Esbeek

Peuteropvang

Spelen, ontwikkelen en ontmoeten. Dit is de basisfunctie van onze peuteropvang en hierbij richten we ons op de begeleiding van kinderen in de leeftijd van 2 tot 4 jaar.

Door de diversiteit van ons activiteitenaanbod leren kinderen waar hun belangstelling ligt en leren ze hun vaardigheden te verbreden en verder te ontwikkelen. Wij bieden hen een gevarieerd aanbod in de vorm van basisactiviteiten in de binnen- en buitenruimte en daarnaast maken wij regelmatig uitstapjes.
Kom kijken!

Rondleiding?

U bent van harte welkom om een kijkje te komen nemen bij Samenwijscentrum Torenlei!

Afspraak maken

Buitenschoolse opvang

Bij de BSO laten we de talenten van kinderen groeien! En bij BSO Torenlei heeft iedereen respect voor elkaar!
We sluiten hierbij aan op de visie van het onderwijs bij Samenwijscentrum Torenlei. Bij de BSO moet ieder kind zich prettig voelen om zo uit te groeien tot een evenwichtige persoonlijkheid met een positief zelfbeeld.

Kinderen uit Esbeek en omgeving zijn van harte welkom bij onze BSO!

Breed aanbod voor de kinderen tijdens de buitenschoolse opvang
We hebben een actief team dat voor een gezellige sfeer zorgt en veel activiteiten organiseert. Leuke groepsactiviteiten, workshops, spelletjes, buiten voetballen op het schoolplein of lekker op aan tafel een spelletje en bijkomen van een drukke dag op school; er is voor elk wat wils! Bij BSO Torenlei kunnen maximaal 20 kinderen terecht. De activiteiten die worden aangeboden zijn leeftijdsgericht. Er wordt samen met de kinderen gekeken naar waar hun interesses liggen en daar worden de activiteiten op aangepast.

Buitenterrein
BSO Torenlei maakt gebruik van de speelplaats die ook door het onderwijs gebruikt wordt. De kinderen van acht jaar en ouder mogen zelfstandig op de grote speelplaats spelen. De kinderen tussen vier en acht jaar spelen op de kleinere speelplaats. Hier kunnen de kinderen lekker in de zandbak spelen of fietsen op de fietsjes.

Locatiegegevens en documenten

Adresgegevens

Dorpsstraat 8
5085 EG Esbeek
T. 013-5169371
E. opvang.wingerd@stichtingsamenwijs.nl
Contactpersoon: Will van Dijk

LRK-nummers:
KDV: 124371723
BSO: 175783226

Maandag tot en met vrijdag van 7.30-18.30 uur.

In overleg zijn aangepaste openingstijden mogelijk!