Workshops-blauw Willibrordus | Stichting Samenwijs
samenwijs Willibrordus | Stichting Samenwijs
Samenwijscentrum Willibrordus - Diessen

Kinderopvang

Kinderdagverblijf Willibrordus is er voor kinderen van 0 tot en met 4 jaar met 3 groepen voor in totaal 45 kindplaatsen. Er is een aparte babygroep voor de jongste kinderen tot 2 jaar waar ze in alle rust begeleid worden. We hebben een actief team dat voor een gezellige sfeer zorgt en VVE gerichte activiteiten organiseert. VVE staat voor Voor- en Vroegschoolse Educatie, waarbij kinderen aan de hand van thema’s spelenderwijs voorbereid worden op de basisschooltijd. Er vindt samenwerking plaats met het onderwijs om kinderen al kennis te laten maken met de basisschool en zo de overgang naar groep 1 soepel te laten verlopen.

Rondleiding?

U bent van harte welkom om een kijkje te komen nemen bij Samenwijscentrum Willibrordus!

Buitenschoolse opvang

We hebben een actief team dat voor een gezellige sfeer zorgt en vele activiteiten organiseert. Leuke groepsactiviteiten, workshops, spelletjes, buiten voetballen op het veldje, spelen op het schoolplein of lekker op de bank bijkomen van een drukke dag op school; er is voor elk wat wils! Bij de BSO hebben we plaats voor 59 kinderen. Omdat elke leeftijd iets anders vraagt, wordt deze groep op sommige dagen opgesplitst in twee basisgroepen; Nono en Dikke Deur. Op de dagen dat er minder dan 20 kinderen zijn worden de kinderen in één groep samengevoegd, maar krijgen wel een aanbod dat aansluit bij hun leeftijd! Bij Nono komen de kinderen tot ongeveer 7 jaar. Bij Dikke Deur komen de kinderen vanaf ongeveer 7 jaar. De kinderen van de groep Dikke Deur worden opgevangen in de aula van het Samenwijscentrum.

Locatiegegevens en documenten

Adresgegevens

Molenstraat 8
5087 BN Diessen
T. 013-7440092
E. opvang.willibrordus@stichtingsamenwijs.nl
Contactpersoon: Anouk de Beijer

LRK nummers:
KDV Nono: 103934595
BSO Nono: 380777502

Maandag tot en met vrijdag van 7.30-18.30 uur.

In overleg zijn aangepaste openingstijden mogelijk!