Workshops-blauw Buitenschoolse opvang | Stichting Samenwijs
Search-Find-128 Buitenschoolse opvang | Stichting Samenwijs
samenwijs Buitenschoolse opvang | Stichting Samenwijs
Buitenschoolse opvang (BSO)

Wanneer u als ouder werkt of studeert is het prettig om er zeker van te zijn dat uw kind na schooltijd goed wordt begeleid. De buitenschoolse opvang van Samenwijs Opvang (de BSO) biedt hier een prima uitkomst. Onze pedagogisch medewerkers zorgen dat uw kind zich thuis voelt en zichzelf kan zijn. Zo kunnen kinderen in alle leeftijdscategorieën, van 4 tot 13 jaar, ontdekken wat ze leuk vinden om te doen in hun vrije tijd. Ook worden er regelmatig andere uitdagende activiteiten aangeboden via bijvoorbeeld een sportdocent. Ze zullen zich zeker niet vervelen!

Workshops BSO

Voor kinderen van 8 jaar en ouder hebben we maandelijks een spetterend workshop aanbod.
Meer informatie hierover vindt u hier.

Openingstijden BSO

De openingstijden zijn per buitenschoolse opvang verschillend, maar ze sluiten altijd aan op de lestijden van de basisscholen waaraan deze gekoppeld is. Ook als er binnen de basisschool voor onderbouw, middenbouw en bovenbouw verschillende schooltijden en schoolvrije dagen zijn, sluit de buitenschoolse opvang daar op aan.

Samenvoegen tijdens vakanties en schoolvrije dagen

Tijdens de vakanties wordt er zoveel mogelijk gebruik gemaakt van de eigen buitenschoolse opvang (BSO). Doordat er in vakanties en op andere schoolvrije dagen vaak minder kinderen naar de BSO komen, kan het voorkomen dat er wordt samengevoegd met een andere BSO. Meer informatie daarover kunt u lezen in het pedagogisch werkplan van de locatie. Ook de pedagogisch medewerkers kunnen u hier nader over informeren.