Workshops-blauw Vakantieopvang | Stichting Samenwijs
Search-Find-128 Vakantieopvang | Stichting Samenwijs
samenwijs Vakantieopvang | Stichting Samenwijs
Vakantieopvang

Thuiszitten tijdens de vakantie gaat ook maar vervelen, daarom organiseert Samenwijs Opvang in alle vakanties op alle dagen leuke activiteiten voor uw kind die gebonden zijn aan een thema.

Uw kind zal de hele dag begeleid worden door onze pedagogisch medewerkers, die er voor zullen zorgen dat het een echt vakantiegevoel krijgt. Dit doen we door middel van gezellige uitstapjes en een uitgebreide variatie aan activiteiten die aansluiten bij het thema. Afhankelijk van de leeftijd worden de activiteiten aangeboden, waardoor er ook voor de oudere kinderen een uitdagend aanbod is.

Elk kind is welkom

Uiteraard is uw kind ook welkom in de vakantie als het normaal gesproken geen gebruik maakt van de BSO. Ieder kind is welkom bij Samenwijs Opvang, al is het maar voor 1 dag!
Uw kind hoeft zich dus geen enkele vakantiedag te vervelen.

Samenvoegen tijdens vakanties en schoolvrije dagen

Tijdens de vakanties wordt er zoveel mogelijk gebruik gemaakt van de eigen buitenschoolse opvang (BSO). Doordat er in vakanties en op andere schoolvrije dagen vaak minder kinderen naar de BSO komen, kan het voorkomen dat er wordt samengevoegd met een andere BSO. Meer informatie daarover kunt u lezen in het pedagogisch werkplan van de locatie. Ook de pedagogisch medewerkers kunnen u hier nader over informeren.