Workshops-blauw Stichting Samenwijs | Stoeispelen, door Beweegburo

Workshops Gastouders

Stoeispelen, door Beweegburo

29 oktober, 5 november, 12 november

Het ook altijd al eens tegen iemand anders willen opnemen, kijken wie het eerste de ander op de rug krijgt? Probeer een stok af te pakken of wie blijft er het langste over op de dikke mat! Deze en veel meer stoeispelen gaan we komende weken doen. En iedere week is anders. Als afsluiting nemen we (foam) zwaarden mee. Daarmee kun je tegen elkaar zwaardvechten en de eerste technieken leren. Jij komt toch ook naar deze sportieve activiteit!

Deze workshop wordt op 3 maandagen gegeven: maandag 29 oktober, 5 en 12 november van 16:00-17:00 uur bij Samenwijscentrum Starrebos.

Wil uw kind meedoen aan de workshops? Meld uw kind dan aan voor 19 oktober. U kunt dit doen door op de knop 'inschrijven' op deze pagina te drukken. Na de aanmelding ontvangt u nadere informatie over de workshops en de organisatie daarom heen.

Ook als uw kind geen gebruik maakt van BSO-opvang is hij/zij welkom bij de workshops. Tegen een vergoeding van 5 euro kunt u uw kind aanmelden.