Workshops-blauw Stichting Samenwijs | 3D workshops, door Werckwinkel

Workshops Gastouders

3D workshops, door Werckwinkel

30 oktober, 6 november, 13 november

Deze ronde gaan we in 3D knutselen. We gaan 3 verschillende dingen maken: een windmolen, een oceaandier en echte kunst van verzamelde spullen. Elke week is dus anders! Ook benieuwd hoe we dit gaan maken met spullen die je normaal weg gooit? Schrijf je dan snel in!

Deze workshop wordt op 3 dinsdagen gegeven: dinsdag 30 oktober, 6 en 13 november van 16:00-17:15 uur bij Samenwijscentrum De Doelakkers.
De kinderen dienen voor deze workshop zelf een aantal materialen mee te nemen. Meer informatie hierover vindt u in de bijlage.

Wil uw kind meedoen aan de workshops? Meld uw kind dan aan voor 19 oktober. U kunt dit doen door op de knop 'inschrijven' op deze pagina te drukken. Na de aanmelding ontvangt u nadere informatie over de workshops en de organisatie daarom heen.

Ook als uw kind geen gebruik maakt van BSO-opvang is hij/zij welkom bij de workshops. Tegen een vergoeding van 5 euro kunt u uw kind aanmelden.