Workshops-blauw Stichting Samenwijs | Workshop Theater

Workshops Gastouders

Workshop Theater

15, 22 en 29 januari

Onder leiding van docente Anke Spieringhs van Theaterschool Hilvarenbeek ga je aan de slag met toneel!
We spelen leuke toneelspelletjes en leren veel over hoe je een scene spannend of juist grappig maakt.
In deze workshops mag je al je fantasie gebruiken om leuke toneelstukjes te spelen.
We leren samenwerken, luisteren en kijken naar elkaar, hoe we onze eigen ideeën kunnen vertellen aan anderen.
En toneel is natuurlijk niks zonder een presentatie! Aan het eind van de 3 workshops (op 29 januari) hebben we een aantal toneelstukjes gemaakt en die laten we zien aan het publiek!

Deze workshop wordt op 3 dinsdagen gegeven: dinsdag 15, 22 en 29 januari van 16:00-17: 00 uur bij Samenwijscentrum De Doelakkers in Hilvarenbeek.

Wil uw kind meedoen aan de workshops? Meld uw kind dan aan voor 14 december. U kunt dit doen door op de knop 'inschrijven' op deze pagina te drukken. Na de aanmelding ontvangt u nadere informatie over de workshops en de organisatie daarom heen.

Ook als uw kind geen gebruik maakt van BSO-opvang is hij/zij welkom bij de workshops. Tegen een vergoeding van 5 euro kunt u uw kind aanmelden.
U mag uw kind dan zelf brengen en ophalen bij de aangegeven locatie.