Workshops-blauw Stichting Samenwijs | Freerunnen

Workshops Gastouders

Freerunnen

11, 18 en 25 februari

Ga jij het liefst zo spectaculair mogelijk van een trap af? Is gewoon lopen saai en spring je het liefst van muurtje naar muurtje? Dan is Freerunnen iets voor jou! Tijdens deze workshop is de gymzaal een grote speeltuin en leer je met allerlei flips en swings om zo cool mogelijk te verplaatsen. Nieuwe moves leren en je eigen”run” lopen staan centraal. Durf jij het aan?

Deze workshop wordt op 3 maandagen gegeven: maandag 11, 18 en 25 februari van 16:00-17:00 uur bij Kindcentrum De Driehoek in Hilvarenbeek door Kevin van Maasakker van Beweegburo.

Wil uw kind meedoen aan de workshops? Meld uw kind dan aan voor 25 januari. U kunt dit doen door op de knop 'inschrijven' op deze pagina te drukken. Na de aanmelding ontvangt u nadere informatie over de workshops en de organisatie daar omheen.

Ook als uw kind geen gebruik maakt van BSO-opvang is hij/zij welkom bij de workshops. Tegen een vergoeding van 5 euro kunt u uw kind aanmelden.
U mag uw kind dan zelf brengen en ophalen bij de aangegeven locatie.