Workshops-blauw Stichting Samenwijs | Schminken

Workshops Gastouders

Schminken

14, 21 en 28 februari

Carnaval staat weer voor de deur en een geschminkt gezicht maakt jouw look natuurlijk helemaal af. Hoe je dat kunt doen leer je in deze workshop. Je leert werken met penseeltechnieken, sponstechnieken, gewone waterschmink en schmink met meerdere kleurtjes tegelijk; de splitcakes. Vind je het niet fijn om op je eigen gezicht te oefenen, dan oefen je op papier of op je eigen arm. Natuurlijk maak je je eigen ontwerpen; van lief en mooi tot stoer en eng.

Deze workshop wordt op 3 donderdagen gegeven: donderdag 14, 21 en 28 februari van 16:00-17:00 uur bij Samenwijscentrum Starrebos in Hilvarenbeek door Lianne Roukens van Stichting Samenwijs.

Wil uw kind meedoen aan de workshops? Meld uw kind dan aan voor 25 januari. U kunt dit doen door op de knop 'inschrijven' op deze pagina te drukken. Na de aanmelding ontvangt u nadere informatie over de workshops en de organisatie daar omheen.

Ook als uw kind geen gebruik maakt van BSO-opvang is hij/zij welkom bij de workshops. Tegen een vergoeding van 5 euro kunt u uw kind aanmelden.
U mag uw kind dan zelf brengen en ophalen bij de aangegeven locatie.