Workshops-blauw Stichting Samenwijs | DJ workshop door een echte DJ
samenwijs Stichting Samenwijs | DJ workshop door een echte DJ
bso-workshop Stichting Samenwijs | DJ workshop door een echte DJ

Workshops Gastouders

DJ workshop door een echte DJ

6, 13 en 20 mei

Houd je van muziek en heb je altijd al eens in de DJ Booth willen staan? Schrijf je nu dan snel in! Samen met een echte DJ ga je het mengpaneel en alle functies ontdekken. Ook kun je een gave set samenstellen met je vrienden om daarop lekker los te gaan. Houd je van muziek en heb je altijd al eens in de DJ Booth willen staan? Schrijf je nu dan snel in! Samen met een echte DJ ga je het mengpaneel en alle functies ontdekken. Ook kun je een gave set samenstellen met je vrienden om daarop lekker los te gaan. Het worden 3 leerzame en vooral gave middagen waarin je jezelf kunt ontwikkelen tot een heuse DJ. Ga maar vast verzinnen wat jouw DJ naam wordt en zorg dat je erbij bent!

Deze workshop wordt op 3 maandagen gegeven: maandag 6, 13 en 20 mei van 16:00-17:00 uur bij Samenwijscentrum Starrebos.

Wil uw kind meedoen aan de workshops? Meld uw kind dan aan voor zaterdag 13 april. U kunt dit doen door op de knop 'inschrijven' op deze pagina te drukken. Na de aanmelding ontvangt u nadere informatie over de workshops en de organisatie daar omheen.

Ook als uw kind geen gebruik maakt van BSO-opvang is hij/zij welkom bij de workshops. Tegen een vergoeding van 5 euro kunt u uw kind aanmelden.
U mag uw kind dan zelf brengen en ophalen bij de aangegeven locatie.