Workshops-blauw Stichting Samenwijs | Sport Kidz (voor kinderen van 8 jaar en ouder uit Hilvarenbeek)
vacature Stichting Samenwijs | Sport Kidz (voor kinderen van 8 jaar en ouder uit Hilvarenbeek)
Contact-128 Stichting Samenwijs | Sport Kidz (voor kinderen van 8 jaar en ouder uit Hilvarenbeek)
Search-Find-128 Stichting Samenwijs | Sport Kidz (voor kinderen van 8 jaar en ouder uit Hilvarenbeek)
samenwijs Stichting Samenwijs | Sport Kidz (voor kinderen van 8 jaar en ouder uit Hilvarenbeek)
bso-workshop Stichting Samenwijs | Sport Kidz (voor kinderen van 8 jaar en ouder uit Hilvarenbeek)

Workshops Gastouders

Sport Kidz (voor kinderen van 8 jaar en ouder uit Hilvarenbeek)

Week 36 tot en met 41
2 september tot en met 10 oktober

Het plezier in sporten en bewegen staat bij ons voorop! Sport biedt kinderen zoveel meer dan een gezond lijf. Kinderen leren bij ons samenwerken, de regels van sport en het verschil tussen winnen en verliezen. Je hoeft helemaal geen kei in sport te zijn om hier een hele leuke tijd te hebben!
Op de sportlocatie wordt sport en spel ingezet om kinderen te stimuleren en te laten groeien in hun sociale en persoonlijke competenties. We zien dat het mentale en fysieke zelfbeeld bij kinderen wordt ontwikkeld naarmate ze zich intensiever bezighouden op het gebied van sport. Daarnaast zijn normen en waarden zeer belangrijk bij ons.

Sport Kidz vindt plaats in week 36 tot en met 41 (2 september tot en met 10 oktober) op maandag, dinsdag en donderdag.
Met je fiets word je door Miel bij je eigen BSO opgehaald en om 17.15 uur weer terug gebracht.

Programma Sport Kidz:
Maandag 2 september: Tennis
Dinsdag 3 september: Voetbal
Donderdag 5 september: Balspelen (b.v. flayfootball, tchoukball, volleybal, trefbal varianten, slagbal, buskruit)

Maandag 9 september: Balspelen (b.v. flayfootball, tchoukball, volleybal, trefbal varianten, slagbal, buskruit)
Dinsdag 10 september: Tennis
Donderdag 12 september: Voetbal

Maandag 16 september: Voetbal
Dinsdag 17 september: Balspelen (b.v. flayfootball, tchoukball, volleybal, trefbal varianten, slagbal, buskruit)
Donderdag 19 september: Tennis

Maandag 23 september: Hockey
Dinsdag 24 september: Estafettevormen
Donderdag 25 september: Boks bootcamp

Maandag 30 september: Boks bootcamp
Dinsdag 1 oktober: Hockey
Donderdag 3 oktober: Estafettevormen

Maandag 7 oktober: Estafettevormen
Dinsdag 8 oktober: Boks bootcamp
Donderdag 10 oktober: Hockey

Wil uw kind (van 8 jaar of ouder) graag naar Sport Kidz? Meld uw kind dan aan voor zondag 1 september. U kunt dit doen door op de knop 'inschrijven' op deze pagina te drukken.
U kunt uw kind dan aanmelden voor de gewenste dag(en). Mocht u niet voor alle datums op een bepaalde dag in willen schrijven dan kunt u de datum(s) waarop uw kind niet deelneemt aangeven in het opmerkingen veldje op het inschrijfformulier.