Workshops-blauw Stichting Samenwijs | Outdoor Kidz (voor kinderen van 8 jaar en ouder uit Hilvarenbeek)
vacature Stichting Samenwijs | Outdoor Kidz (voor kinderen van 8 jaar en ouder uit Hilvarenbeek)
Contact-128 Stichting Samenwijs | Outdoor Kidz (voor kinderen van 8 jaar en ouder uit Hilvarenbeek)
Search-Find-128 Stichting Samenwijs | Outdoor Kidz (voor kinderen van 8 jaar en ouder uit Hilvarenbeek)
samenwijs Stichting Samenwijs | Outdoor Kidz (voor kinderen van 8 jaar en ouder uit Hilvarenbeek)
bso-workshop Stichting Samenwijs | Outdoor Kidz (voor kinderen van 8 jaar en ouder uit Hilvarenbeek)

Workshops Gastouders

Outdoor Kidz (voor kinderen van 8 jaar en ouder uit Hilvarenbeek)

Week 44, 45, 46, 48, 49 en 50
28 oktober tot en met 15 november en 25 november tot en met 13 december

Lekker naar buiten! Samen met de andere kinderen, van 8 jaar en ouder, bepaal je zelf wat je gaat doen. In de grote tuin kan je helpen in de moestuin, spellen spelen, hutten bouwen, klimmen op een grote zandhoop of helpen met het verzorgen van de kippen en konijnen. Gebruik je eigen ideeën en samen komen de leukste en mooiste activiteiten naar boven!

Outdoor Kidz vindt plaats in week 44, 45, 46, 48, 49 en 50 (28 oktober tot en met 15 november en 25 november tot en met 13 december) op maandag, dinsdag en donderdag.
Met je fiets word je door Anke bij je eigen BSO opgehaald en om 17.15 uur weer terug gebracht.

Wil uw kind (van 8 jaar of ouder) graag naar Outdoor Kidz? Meld uw kind dan aan voor zondag 20 oktober. U kunt dit doen door op de knop 'inschrijven' op deze pagina te drukken. U kunt uw kind dan aanmelden voor de gewenste dag(en). Mocht u niet voor alle datums op een bepaalde dag in willen schrijven dan kunt u de datum(s) waarop uw kind niet deelneemt aangeven in het opmerkingen veldje op het inschrijfformulier.