Kinderopvang bij Samenwijscentrum Starrebos

Samen in één gebouw
Kinderen treffen elkaar op Starrebos. Samenwijscentrum Starrebos zet graag de deur voor u en uw kind wagenwijd open. Met Samenwijs geven we als partners aan, dat we door samen te werken kinderen veel meer kunnen bieden dan wanneer we het afzonderlijk doen.

Starrebos is een prachtig nieuw gebouw speciaal ontworpen voor kinderen en ouders. Transparante ruimtes en mooie doorkijkjes zijn kenmerkend. Naast de groepsruimtes kunnen de kinderen terecht in een grote open keukenruimte (waar ook kinderen naar hartelust kunnen koken), in de sportzaal of op het theaterpodium. Kortom: een aantrekkelijk Samenwijscentrum.

Onze professionals kunnen in deze omgeving de kinderen heel goed begeleiden en uitdagen om het beste uit zichzelf te halen. We werken samen met het onderwijs aan dezelfde thema's. En ook als er iets te vieren valt, dan doen we dat samen! Samenwerking vinden we belangrijk om samen het kind als spil in het geheel te houden.

Kom kijken!

U bent van harte welkom om een kijkje te komen nemen bij Samenwijscentrum
Starrebos.
Afspraak maken!