• Plezier Leren

Nieuwsbrief Samenwijs St. Jozef

st.jozef

Kerstviering

Dit jaar zou er een Kerstmarkt georganiseerd worden. Helaas kan dit niet doorgaan. We gaan er met de kinderen een leuke viering van maken. Wel zult u een mooi filmpje ontvangen van deze vieringen.

Start vakantie

Vrijdag 24 december start de Kerstvakantie om 12.00 uur. Wij wensen iedereen een hele fijne vakantie en we zien jullie graag maandag 10 januari weer op school.

Fijne feestdagen

Het team van Samenwijs St. Jozef wenst een ieder hele fijne feestdagen en we hopen u snel weer te mogen begroeten in ons samenwijscentrum.

Digi d

Uit ervaring weten we ondertussen dat je de uitslag van een GGD test sneller hebt wanneer je gebruik kunt maken van DigiD. Ook voor kinderen kan een DigiD aangevraagd worden via www.digid.nl zodat ze zo snel mogelijk weer naar school kunnen gaan. Ik breng dit bij jullie onder de aandacht omdat je vaak pas merkt dat het zo lang duurt als je al in een dergelijke situatie zit. Uiteraard is het slechts een tip en beslis je zelf of je een DigiD wilt aanvragen.

Abby Gr. 5
Tijn Gr. 5
Daan Gr. 6
Noa Gr.2