• Plezier Leren

Nieuwsbrief Samenwijs St. Jozef

st.joze_20220617-074803_1

Schooljaar 2022-2023

De groepsindeling voor volgend jaar is ook weer rond. Juffrouw Kim (maandag en vrijdag)en Juffrouw Lieke (dinsdag, woensdag donderdag) blijven dit jaar in groep 1-2-3. Juffrouw Rafke (maandag, dinsdag , vrijdag) en Juffrouw Daisy(dinsdag t/m vrijdag) staan samen in groep 4-5. Juffrouw Daisy start na de zomervakantie met het definitieve zij instroomtraject, hierin kan zij werken en leren combineren. Wij zijn heel blij met deze extra dagen. Meester Marcel (maandag, dinsdag, woensdag, vrijdag) en juffrouw Lea (donderdag).
Juffrouw Lea zal op maandag en dinsdag in diverse groepen extra ondersteuning bieden. Juffrouw Kim blijft op dinsdag haar IB taken vervullen.
Juffrouw Pleun en Juffrouw Kim Spitters zijn in respectievelijk groep 1,2,3 en groep 6,7,8 actief als onderwijsassistent.

Studiemiddag

Dinsdag 5 juli heeft het team een studiemiddag. De kinderen zijn dan vanaf 12 uur vrij.

Groep 4-5

Groep 4-5 is deze week naar de studio's van omroep Brabant geweest. Ze mochten op alle plekken in de studio's komen en hebben een live uitzending bijgewoond, Als laatste mochten de kinderen nog op de foto met het Brabants Buske.

Afsluitgesprekken

Over twee weken vinden de afsluitgesprekken plaats. Deze gesprekken zijn niet voor alle leerlingen nodig. Vandaag ontvangt u eventueel een uitnodiging. Natuurlijk kunt u altijd een afspraak maken met de leerkracht als u dat wilt.

Circus Tadaa

Dit schooljaar mag het zomerfestival (donderdag 21-7) weer plaatsvinden met jullie erbij. Om voor een leuke invulling van deze dag te zorgen, hebben we Circus Tadaa! uitgenodigd bij ons op school. Zij verzorgen de gehele dag, maar hiervoor hebben we wel flink wat hulpouders nodig. Dus bij deze dan ook onze vraag; wie wil er helpen?

Wil je ons vóór 27 juni laten weten of je wilt helpen? Dit kun je laten weten door een mail te sturen naar Lieke: lieke.vanroovert@stichtingsamenwijs.nl

Wat moet je doen:

• De avond van te voren (20-7) word je op school verwacht van 19.30u-22.00u. Deze avond krijg je een uitgebreide uitleg over wat er van je wordt verwacht tijdens de circusdag zelf. Ze komen deze uitleg vanuit Circus Tadaa! geven. Je moet deze avond bijwonen om te kunnen begeleiden.

• In de ochtend loopt de helft van de ouders mee met de groepjes kinderen van onderdeel naar onderdeel. De andere helft staat bij een onderdeel en helpt de kinderen bij de circustechnieken.

• In de middag gaan de ouders die eerst met een groepje kinderen meeliepen de kinderen verkleden en schminken. De ouders die bij een onderdeel stonden, helpen de kinderen 's middags bij het maken van een circusact.

Wij hopen op voldoende hulpouders en horen graag van jullie. Verdere informatie over de dag zelf volgt t.z.t. nog.

Overblijven

We zijn nog steeds op zoek naar overblijfkrachten. Kent u toevallig iemand die graag een uurtje helpt tussen de middag laat het ons dan weten.

Julia Gr. 5
Vera Gr. 7
Cinta Gr. 1
Bregje Gr. 8