• Plezier Leren

Nieuwsbrief Samenwijs St. Jozef

stjozef

Zomerfestival

Komende donderdag staat het zomerfestival weer op de agenda. Dit jaar zal het iets anders zijn dan andere jaren. Het zomerfestival is dit jaar alleen voor de kinderen, maar dan wel de gehele dag. De kinderen moeten hun gymkleding meebrengen. Voor eten en drinken wordt gezorgd. We gaan er samen een gezellige dag van maken. Na afloop van de dag om 14.30 uur kunt u afscheid nemen van juffrouw Carola,.De leerkrachten staan dan ook allemaal buiten.

Tas

Komende week krijgen de kinderen weer een heleboel spullen mee naar huis, wilt u daarom de kinderen een plastic tas meegeven.

Fijne vakantie

Nog een weekje en dan sluiten we dit "speciale" jaar weer af. We hopen dan ook dat we volgend jaar weer redelijk gewoon kunnen starten. In de bijlage van het bestuur kunt u lezen hoe we het komende jaar weer starten.

Voor nu wens ik iedereen een hele fijne vakantie!

Laatste schooldag

Vrijdag 10 juli start de vakantie voor de kinderen om 12 uur. Wij zien ze graag maandag 24 augustus weer terug op school.

Vera Gr.5
Raf Gr. 8