• Plezier Leren

Nieuwsbrief St. Jozef

Logo-Samenwijs-Sint-Jozef-1

Koningsspelen

Op vrijdag 12 april vinden de Koningsspelen weer plaats. Dit jaar gaan we met alle scholen van de gemeente sporten bij de Hilvaria velden. De organisatie van deze dag is in handen van het beweegburo. Binnenkort ontvangt u meer informatie over deze dag. Er zal deze dag in ieder geval een continurooster zijn en de dag zal voor groep 1-2 rond de middag eindigen. Voor de andere kinderen zal de dag rond 14.30 uur eindigen

We zijn nog op zoek naar een flink aantal hulpouders, mocht u willen helpen op deze dag dan kunt u zich bij mij opgeven. j.vandenhout@stichtingsamenwijs.nl

Paasviering

​Vrijdag 19 april vindt de Paasviering plaats op school. We hebben deze dag een continurooster op school, de kinderen zijn dan om 14.15 uur vrij. U bent van harte welkom bij de opening van deze viering, deze viering start om 8.30 uur en duurt ongeveer tot 9.30 uur.  Voor een lunch wordt gezorgd, de kinderen van groep 1 zijn deze dag ook welkom. Geef dit wel even aan juffrouw Lea door.

Uitstapjes groep 3-4-5

​Groep 3-4-5 gaat op 25 maart naar de voorstelling Radio Walvis. Deze voorstelling vindt plaats in CC Elckerlyc. Op 2 april gaat de groep naar Boerderij de Meintjeshoeve.

informatieavond Kanjertraining

Maandag 1 april is er op school een algemene ouderavond over de Kanjertraining. Deze avond wordt verzorgd door Stichting Kanjertraining. Op deze avond krijgt u uitleg over de op onze school gebruikte methode. De avond begint om 19.30 uur en eindigt rond 21.30. We hopen op een grote opkomst.

Kangoeroewedstrijd

Donderdag 21 maart doen we op school mee met de wereldwijde wiskundewedstrijd. De kinderen krijgen dan allerlei leuke rekenopdrachten.

Tygo opvang
Fen opvang