• Plezier Leren

Nieuwsbrief St.Jozef

st.jozef

Eindelijk weer naar school

Na een lange periode van afwezigheid mochten de kinderen vorige week maandag weer gedeeltelijk naar school. De kinderen werden met open armen door hun leerkrachten ontvangen en de kinderen waren erg blij om hun klasgenoten en juf en meester weer op school te ontmoeten. Het is wel jammer dat niet alle kinderen van de klas tegelijkertijd aanwezig mogen zijn op school.
In de groep werd gesproken over de afgelopen periode van opdrachten maken thuis, lessen volgen via de computer/laptop en het niet kunnen afspreken met je vrienden en vriendinnen. We hopen snel dat het weer normaal is op school.

Brief van het bestuur

In de bijlage vindt u een brief van het college van bestuur.

Schoolreisje

Dit schooljaar gaan we niet op schoolreisje, volgend jaar gaan we weer gezellig met zijn allen een dagje weg.
We zijn nog druk bezig met organiseren om groep 8 een passend afscheid te geven. Als dit duidelijk is zal juffrouw Carola dit communiceren met de ouders van groep 8.

Sjors Sportief

In de bijlage vindt u een brief van Sjors Sportief

Jarigen deze week

Lot Gr. 5