• Plezier Leren

Nieuwsbrief St. Jozef

stjozef

Gezellige dag

Vanwege de vele beperkingen van het afgelopen jaar waarbij de muffendag en het schoolreisje niet door hebben kunnen gaan, willen we dinsdag 1 juni een gezellige dag organiseren. De schooltijden zijn hetzelfde en de kinderen moeten een lunch meebrengen. Verder wordt alles geregeld.

Nieuwe rooster

Donderdag 20 mei heeft u een stembiljet gekregen voor het eventuele nieuwe rooster. We hopen dat iedereen deze in wil vullen en in wil leveren. Zo krijgen we een breed gedragen keuze.

Kiki

11 mei is juffrouw Lieke bevallen van een dochter. Het dochtertje Kiki en juffrouw Lieke maken het goed. Binnenkort zal juffrouw Lieke, Kiki voor komen stellen in de groep.

Excursie naar het bos

De komende weken gaan de groepen weer op excursie naar het bos. Groep 4,5,6 gaat maandagmiddag 31 mei, Groep 7-8 maandagmiddag 7 juni en groep 1,2,3 op maandagmiddag 14 juni. Zorgt u ervoor dat de kinderen op deze dag goede wandelschoenen en kleding aan hebben die tegen een stootje kunnen. Het is verstandig om ze na deze middag op teken te controleren.

Tess Gr.1
Lot Gr. 6