• Plezier Leren

Nieuwsbrief St. Jozef

stjoze_20191024-131219_1

Schoolfotograaf

Dinsdag 5 november komt de schoolfotograaf. We hopen weer op mooie foto's. De kinderen van de opvang gaan automatisch mee op de foto. De kinderen die op dinsdag niet bij de opvang zijn hebben een mailtje gehad over het schema van de fotograaf.

Staking

Woensdag 6 november is er een staking in het onderwijs. Onze school doet niet mee aan deze staking. De leerlingen worden dan ook gewoon op school verwacht.

Uitstapjes groep 6,7,8

Groep 6,7,8 gaat aanstaande woensdag naar het prehistorisch dorp in Eindhoven. Op vrijdag gaan ze naar Esbeek waar ze uitleg krijgen over het omgaan met landbouwverkeer.

Star class

Star Class op Samenwijs St. Jozef
Op 21 oktober hebben alle kinderen van groep 3 tot en met 8 van Samenwijs St. Jozef gekeken en actief meegedaan aan de promotieshows van Star Class. De kinderen hebben op die dag een flyer mee naar huis gekregen voor de cursus "kennismaken met theater" die wij op de maandagen 11 november, 18 november, 25 november, 2 december, 9 december & 16 december komen verzorgen. De cursusprijs voor het hele traject is € 58,50.
De serie van zes lessen vormt een mooie afgeronde kennismaking met theater en wordt verzorgd door een theatraal en pedagogisch goed onderlegde docent. De kinderen worden direct na de reguliere lestijd opgevangen door onze Star Class docent. De lessen starten een kwartier na schooltijd in de speelzaal en duren iedere keer een uur.

Info & inschrijving
Mocht u meer willen weten over deze cursus dan kunt altijd even mailen naar info@enthousiasment.nl of bellen met 040-2572410.
Indien u uw kind in wil schrijven (dit graag doen voor 4 november) dan graag even mailen naar info@enthousiasment.nl. U ontvangt dan van ons per ommegaande een inschrijvingsmail. Inmiddels heeft uw kind ook de papieren flyer van ons op school meegekregen. U kunt deze ook gebruiken voor de inschrijving door het strookje uit de flyer in te vullen, te fotograferen en terug te mailen. U mag het strookje ook per post sturen naar :
Enthousiasment
Hulst 11