• Nieuws Samenwijs

Za 1 juni Eline van Gils
Zo 2 juni Tyroma Donders

Nieuws van het overblijven

Het gaat erg snel dit schooljaar.
Dit zullen veel mensen ook zo ervaren.
Ook wij vinden dat de tijd voorbij vliegt.
Middelbare scholen hebben bijna allemaal hun examens achter de rug.
Wij gaan daar van profiteren.
Tot het einde van het schooljaar krijgen we hulp van 2 eindexamen kandidaten die ons komen ondersteunen.
Dit zijn Lotte Nouwens en Manon Kemmeren.
Wij wensen hun veel succes en vooral heel veel plezier bij het overblijven.

Hieronder nog een keer de verschillende manieren van bereikbaar tav het overblijven:
- voice-mail: 013-5046167
- mailadres: overblijven.willibrordus@stichtingsamenwijs.nl
- voor persoonlijke vragen: Berdy Kemmeren 013-5041650

Mededeling:
Tijdens feest 2 daagse van het 90 jarig bestaan van de school is het geen overblijven.

Groetjes de overblijfkrachten.

Aanmelden vakantie BSO

Het is weer mogelijk jullie kind(eren) aan te melden voor de zomervakantie.

Vanuit de directie

Komende week zal een kort weekje zijn voor de kinderen.
Komende woensdag staat er namelijk een studiedag gepland, waardoor de kinderen een extra lang weekend vrij zijn van school.
Tijdens deze dag willen we onder andere de laatste hand leggen aan de groepsindeling/groepsbezetting van komend schooljaar en onze plannen voor komend schooljaar verder uitwerken.

Concert groepen 5

Na de afgelopen periode druk geoefend te hebben, zullen de kinderen van de groepen 5 komende maandag om 19.30 uur een concert gaan verzorgen in de Hercules.

Wij wensen de kinderen veel succes met hun optreden!

Scholenhockeytoernooi

Hoewel er vanuit onze locatie nog geen informatie was verstrekt over het scholenhockeytoernooi zal het toernooi door een samenloop van omstandigheden worden verplaatst naar volgend schooljaar.

Op woensdagmiddag 18 september zal het toernooi worden gehouden in Hilvarenbeek.
Elk team (groep 3&4, groep 5&6 en groep 7&8 ) moet uit tenminste 8 kinderen bestaan en er worden 6 tegen 6 partijtjes gespeeld.

Dus de kinderen kunnen alvast over nadenken of ze hier aan deel willen nemen.

Avondvierdaagse

​Diessen
4 t/m 7 juni 2019
5 en 10 kilometer

Start: 18.00 uur Hercules
kosten 5.00 incl. consumptie + tractatie

...

Tips voor Ouders | Avond4daagse.nl 2019 - Kinderen lopen de Avond4daagse. Elke dag is het weer een feestje!

Hoe zorg je ervoor dat zowel jouw kind als jijzelf als ouder zoveel mogelijk plezier uit de Avond4daagse haalt? Lees onze praktische tips.
...

Welkom ouders!

Welkom ouders! Voor korting op laptops, tablets en software kan jij nu ook naar schoolspot! Schoolspot is de webwinkel voor ouders van basisschoolleerlingen, juffen, meesters en iedereen die werkt in het basisonderwijs. In onze winkel kun je met een gratis account profiteren van speciale kortingen op software, laptops, tablets, accessoires, cursussen en gadgets. Je hebt keus uit ruim 200 artikelen van o.a. Apple, Adobe, HP, McAfee, Microsoft en Norton.

Schoolspot

Ook profiteren van korting op hardware en software?!

Wij bieden ouders en leerkrachten korting op heel veel producten. Op laptops bijvoorbeeld, maar ook tablets, software en gadgets. Wij onderhandelen met leveranciers, zodat we de beste prijzen kunnen bieden. Benieuwd? Maak hier een account aan!

Schoolspot, wat verkoop je allemaal?

Nou, voordelige software bijvoorbeeld! Zoals Office 2019 (Windows of Mac) voor maar € 27,- per jaar! Maar ook Apple MacBooks, gadgets en beveiligingsssoftware! Neem hieronder vast een voorproefje!