• ?p=image&src=file%3Dimages%252FWillibrordusschool%252FSite%252Fshutterstock_373108393 Stichting Samenwijs | Babygroep
  • ?p=image&src=file%3Dimages%252FWillibrordusschool%252FSite%252Fshutterstock_499695907 Stichting Samenwijs | Babygroep
  • mini_shutterstock_520075894-143a1d34 Stichting Samenwijs | Babygroep

Babygroep

Op de babygroep zijn dagelijks maximaal 10 kinderen aanwezig.  Er wordt voor deze kinderen dagelijks een veilige leefomgeving gecreĆ«erd waar ieder kind zich kan ontspannen en zichzelf kan zijn. De kinderen kunnen zich dan op elk aspect op zijn of haar eigen tempo ontwikkelen. Door te kijken naar de behoeftes van het kind en het aanbieden van verschillende materialen kunnen de kinderen ontdekken en leren. Kinderen leren hier vooral met de zintuigen (sensomotorische ontwikkeling).

?p=image&src=file%3Dimages%252FWillibrordusschool%252Fopvang%252FBabygroep_1 Stichting Samenwijs | Babygroep
?p=image&src=file%3Dimages%252FWillibrordusschool%252Fopvang%252FBabygroep_2 Stichting Samenwijs | Babygroep
?p=image&src=file%3Dimages%252FWillibrordusschool%252Fopvang%252FBabygroep_3 Stichting Samenwijs | Babygroep
kind-duim-omhoog-612388ad Stichting Samenwijs | Babygroep