• shutterstock_765058075-be253051 Stichting Samenwijs | Peutergroep
  • shutterstock_680048008-e6457155 Stichting Samenwijs | Peutergroep
  • ?p=image&src=file%3Dimages%252FWillibrordusschool%252FSite%252Fshutterstock_499695907 Stichting Samenwijs | Peutergroep

Peutergroep

Op de peutergroep zitten dagelijks maximaal 16 kinderen. Deze kinderen werken thema gericht met VVE (voor- en vroegschoolse educatie). Door middel van een themahoek, verschillende ontwikkelings-materialen en aanbod van verschillende activiteiten ervaren, ontdekken en leren de kinderen. Ieder kind ontwikkeld op zijn of haar eigen manier en tempo. Kinderen worden hier gestimuleerd, om zo een bijdrage te kunnen leveren aan de zelfredzaamheid en het zelfvertrouwen van het kind. Ook is er een samenwerking met de school. Hierdoor willen we ervoor zorgen dat de overgang van peuter naar kleuter geleidelijk kan verlopen.

?p=image&src=file%3Dimages%252FWillibrordusschool%252Fopvang%252FPeutergroep_1 Stichting Samenwijs | Peutergroep
?p=image&src=file%3Dimages%252FWillibrordusschool%252Fopvang%252FPeutergroep_2 Stichting Samenwijs | Peutergroep
?p=image&src=file%3Dimages%252FWillibrordusschool%252Fopvang%252FPeutergroep_3 Stichting Samenwijs | Peutergroep
?p=image&src=file%3Dimages%252FWillibrordusschool%252Fopvang%252FPeutergroep_4 Stichting Samenwijs | Peutergroep